Kli kli kli

Har tittat på ett avsnitt av två i säsongsavslutningen av Lost. Gissar att dom flesta redan sett det, och jag som brukar vara först är numera sist. Buhu. Haha. Mamma har nämligen ropat på mig att jag ska göra det och det och det. Inget lugn här inte. Har plockat undan lite möbler jag inte får plats med som hittills stått på altanen. Tur det varit så fint väder! Och att vi har en enorm altan med tak på vissa ställe. Altanen går i princip runt hela huset. Kan filma och visa. Om ni nu skulle finna det intressant.

Är mygg- och knottbiten överallt på benen från igår. Ser nog aningen dumt ut när jag kliar mig på baksidan av låret precis under skinkan, men det får min familj stå ut med. I knävecket är det oxå helt olidligt. HATAR myggbett. Och annat som kliar. Så man skulle kunna kapa benen bara för att slippa.

Vill på bio. Brudens bäste man. Älskar Dempsey. Någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0