Hoppsan

Kom på att jag knappt grattade några studenter igår. Bara Elin som vi va hos och Emma som jag sms:ade. Är inte det rätt kasst, när så många fina människor grattade mig? Jag vet inte. O andra sidan var jag rätt upptagen och borta i tankarna, men ÄNDÅ. Får lite dåligt samvete.

Är det fel att gratta i efterhand?

Och kan man göra det via internet?

Eller är det då bättre att strunta i det?

Fan vilket dilemma! Jag borde gå och lägga mig. Gick o la mig vid fyra innan, sov till fem, käkade mat, nu vill jag sova igen. Är så trött hela tiden. Dessutom är det nog öroninflammation jag har på gång. Pissont i högra örat. Hoppas det inte utvecklas om jag tar det lugnt.

Låg ute och läste med benen i solen innan, sedan blev dom så grillade att jag var tvungen att hoppa i poolen, fast bara med benen då, eftersom jag är sjuk. 25 grader har vi i den nu! Så jääääkla gött. Hade velat ligga och plaska hela dan. Helevetessjukdomsfan.

LOST alltså. Vilket bölavsnitt, fast man fattade rätt snabbt att det var Locke i kistan. (Alltså, jag bölade ju inte för Locke. Nänä. Men Jin och när Sawyer hoppade o så va det nåt mer. Eller, bölade inte då heller men blev lite tårögd.) Har fortfarande inte accepterat att Charlie dött, det är rätt naivt av mig, men han var min favorit från början. Blir Sawyer och Juliette ihop dör jag. Han har ju knullat med både Kate och Ana-Lucia så han borde hålla sig nu. Ska ju va han och Kate! Eller egentligen gillar jag inte Kate, men jag gillar Sawyer och vill honom väl. Typ. Sedan gillar jag Daniel oxå, han den nördiga av dom som kom från båten. Gissar att det är för att han är just nörd.

Många spännande intriger till nästa vår må jag säga.

Är som en snormaskin, det bara sprutar ur mig. Ändå vill jag gå på bio ikväll, fast det har jag nog redan nämnt. Jag vill inte se den med vem som helst dock så det blir ju inte av. Vad tramsig jag är. Hatar memory lane och att jag går längs den så ofta, men kan inte låta bli då det är mycket bättre än nuläget.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, jag har inte heller accepterat charlies död!



nästa säsong börjar sändas i jul.... kommer dö innan dess.

2008-06-08 @ 00:55:25
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0