Hittade nyss en död fluga i min väska jag har på jobbet

En kvinna måste planera sin tid! Jag var väldigt pessimistisk efter min tupplur och tänkte att jag aldrig skulle hinna göra alt jag ska hinna innan kvart i sju då jag ska cykla. Hittills har jag duschat, rakat benen, tagit bort mitt nagllack, klippt naglarna, smort in mig och klätt på mig. Det enda jag har kvar är att ta ur sängkläderna och tvätta dom. Lätt som en plätt ju! Funderar på att måla naglarna i någon ny färg om jag hinner, eller ett genomskinligt lack. Hm...

Jag överväger Putte jättemycket. En del ska stämma in. Tåg, boende, jobb och framför allt ekonomi. Jag ska försöka fixa det, för jag vill väldigt gärna dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0