Hemma igen.

Hemma från IKEA. Jag körde både dit och hem och fick därmet öva mina parkeringsskills och omkörningsförmågor. Gick bra fast det var lite läskigt. Henrik och jag snackade skit, det är ju sådant man har syskon till, och klagade på den dåliga musiken radion spelade. Fast jag ÄLSKAR frankrikes bidrag i Eurovision.

Jag visade mitt drömbord för Henrik och han ska nog köpa det. Dock blev det inget köp idag, men IKEA besöker man hundra gånger när man flyttar. Han köpte däremot en säng och ett startpaket. Jag "råkade" få med mig en ny tv-bänk / bokhylla hem. Henrik ska ta över min gamla tv-bänk. Jag behöver mer utrymme! Alltså hyllutrymme, och det får jag ju nu. Bra. Även ett svart överkast fick det bli. Frågade Henrik om ett grönt hade matchat den gröna väggen i mitt rum men han dumförklarade mig. "Och det frågar du en som är färgblind?!" Ja, det var faktiskt rätt dumt av mig.

Måste gå till pinkavinkakontoret så nu tar inlägget slut. Ciao.

Ps. Längtar till onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0