Hemma från en hard day at work

Idag var det tungt på jobbet, fast inte lika tungt som jag väntat mig. Tror jag mognat i min inställning till saker och ting, och att det kan ha någonting att göra med saken.

Min mamma är i Gimo nu. Hon ska hjälpa sin bror att tömma morfars hus (han har flyttat till servicelägenhet) och lär bli borta hela veckan. Buhuu min mami. Tur att jag ringer gratis till henne ^^

Ska gå och duscha om en stund, sedan ska jag cykla (inte köra bil för en gångs skull!) och handla frukt och bröd. Idag fick jag med mig ett surt äpple på turen som jag inte kunde äta, så min mage gjorde uppror! Måste ha massa god frukt när man kör, annars svälter man ihjäl.

Jag missbrukar smileys på msn. Jättemycket.
:P :) (A) :D osv.

Gör ni det?

Kommentarer
Postat av: mulin

Jag missbrukar två smileys, :* och (:



2008-06-23 @ 17:13:51
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0