Hej hej

Nu har jag sovit. Det var skönt och behövdes. Fast nu har jag ont i huvudet och dålig andedräkt. O andra sidan ska jag inte andas på någon så det spelar väl ingen roll. När jag sitter här i min ensamhet.

När jag kom hem, vid ett, åt jag snabbmakaroner. Det var första gången sedan jag flyttade hem. Det var gott. Något annat jag är sugen på som jag inte ätit sedan Örebrotiden är vegeschitzel. Fantastiskt gott.

Ikväll ska vi äta kinamat, Henrik, pappa och jag. Gott. Ska vi tydligen inte för Henrik ätit det innan i veckan. Jamendukanjuskitapådig!

Sms:ade till mamma igår och sa att jag saknade henne. Det gör jag! Hon sa att hon längtade efter oss här hemma med. Jag började gråta. Det var nog alla känslor från SATC som låg och lurade.

Jag hade tänkt städa idag men jag vet inte om jag orkar. Det enda som syns utav soffan är platsen där jag sitter, och där sitter ju jag. Hm. Kanske är dags att plocka undan efter sig då?

Nu ska jag gå och prata med min bror. Han kom hem i tid från jobbet för första gången på hela veckan. Nu har han semester. Lyllo. Fast såhär i efterhand är jag ju arg på honom, eftersom jag inte får någon mat nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0