Härliga tisdag

Gissa vem som är snabbisnabbis! MOI! Är färdigjobbad för dagen, skönt! Och egentligen var jag det vid halv två, men ställde mig som vanligt och sorterade lite när jag kom tillbaka så att det inte blir så stressigt imorron. Man får ju tänka lixom.

Och det där klistermärket. Det står till och med "Satsa på din LANTbrevbärare". Det är alltså endast oss som kör på landet som dom ska sagga på. IIIIsch. Vågade inte ta bort det dock. Tänk om personen som satt det där blir sur? OCH SATSAR PÅ MIG! Hm...

Snart ska jag ta en dusch, sedan ska jag nog gå en sväng på stan. Ja, jag känner för att aktivera mig. Sola måste jag definitivt göra och sen så ska jag nog köpa med mig kinamat hem. Mmm. Och lösa ut min check från e-on.

Hade hoppats på att få träffa Izza idag nu när hon kommit hem från England men vi är båda två bissy kvinnor så det blir ingenting med det. Men nästa vecka, förhoppningsvis. Inte träffat henne på över två veckor! Och det är länge för oss, när vi båda är i Hässleholm. Fast det har vi o andra sidan inte varit. Så. Äh.

Min tomma fetaostburk står och glor på mig i min hylla. Jajajaja, jag råkade äta upp allt igår. Måste den psyka mig för det?

Längtar till imorgon klockan 17. Ska träffa en bra människa. Någon som gör mig glad.

Sedan är det redan torsdag, och då ska jag och Plän shoppa loss inför festen. Systembolaget är stopp nummer ett, sedan ska vi handla enormt mycket jordgubbar. Sen vet jag inte riktigt vad vi mer ska köpa. Käk antar jag.

SEN... SEN ÄR DET FREDAG! Fest fest fest för heeela slanten! Vi kommer vara snygga och ha roligt och det kommer bli jättebra trots regn. Jävla regn.

Fast jag har trotsat vädret varje dag och haft shorts på mig i typ en månad. Varje dag. Ja, på jobbet med.

Nu blev det för långt och tråkigt. Och jag måste duscha. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0