Halvdeprimerande inlägg

Vet inte. Orkar inte. Förstår inte. Vill inte. Omotiverad till allt. Blir bara så less ibland, sådär på en sekund, så bara vänder det. Blir skit trött.

Studentfest för fulla muggar i vår lilla stad. Vid Finjasjön (ja, jag kom dit OCH åt pizza, där) var det studenter. Och andra. Träffade Peter, vi tycker båda min bror är lame. Trött trött trött trött.

Vill egentligen aldrig mer åka upp till Örebro men samtidigt ska det bli kul att träffa människorna där uppe. Tänk att man faktiskt kommer sakna vissa i klassen! Puss!

Men annars är jag inte pepp. Borde dessutom sova eftersom jag hade störtproblem att komma upp i morse efter 9 timmars sömn. Då borde det gå bra lixom. Nu är det nio timmar tills klockan ringer. Dock ingen större panik så.

Slår vad om att jag kommer glömma packa ner allt det viktiga. Typ tågbiljetter, böcker som ska lämnas tillbaka, menskydd och mina p-piller. Bara för jag tänker att jag ska minnas, så gör jag inte det. Fast nu skriver jag det här så det är ju bra. Pyjamas måste jag med ha, så Fanny inte får någon otrevlig upplevelse av mitt besök. Ser extremt rolig ut med kritvit mage efter min baddräkt. Men ingen syn någon annan ska behöva uppleva. Måste ju även ha med min egen och Martinas uppsats. Ja, det var väl det viktigaste. Mobilladdaren med!! Kamera, iPod, hörlurar, sladdar och sånt med. Mm. Pengar kan va bra. Tja. Och några kläder.

Tänker och funderar på hur längesen det var jag hånglade. Extremt längesen är svaret. För att inte tala om sex, jag är väl snart oskuld igen. Öh. Nej jag ska väl inte överdriva egentligen, jag går hellre utan sex än ses som lösaktig. Fast ett hångel vore ju inte fel.

Nej, hopp i säng med mig! Fast Daniel skrev till mig på msn, undrar vad han vill? Aja. Bye bye babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0