Grå lördag

Vad skönt att sova utan tidspress. Fast jag sov nog för mycket, för nu har jag ont i huvudet. Aj aj aj.

Stina-Lee ska ha bloggmingel i Göteborg den 18 juli. Jag har anmält mig. Fast jag kommer säkert inte komma dit, men det hade säkert varit roligt, så jag kan ju låtsas. Fast ska ta ett snack med en liten vän till mig som jag vill åka dit med. Så får vi se.

Annars händer det väl inget kul i mitt liv. Det är som det alltid är när det är helg. Vet inte vad jag ska ta mig för, men vaknar väl på riktigt vid tretiden och tar tag i mitt liv. Typ städar. Och åh, tvätta ska jag ju göra idag. Jag och Henrik.

Känner mig lite halvkrasslig, och det är ju inte så kul. Vill göra något roligt men inget roligt händer.

Kan ju läsa det senaste halvårets tidningar jag inte hunnit med att läsa. Det är en del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0