Fredag och snart sovdags - ja, så tråkigt har jag.

Mitt internet har varit dött ett tag så jag spelade bilspel. Blev helt inne i det och i mitt huvud ekar "zooooooooooom zooooooooooom" ni vet, rallyljud, och dålig musik (typ My Chemical Romance som spelades i spelet).

Nu har jag läst Kissies blogg och den såkallade "Sexpanelen". Jag tror hon hittar på alltihopa. Dessutom är det ett skit töntigt påhitt. Dildos och frågor som "hennes läsare har ställt". Visst. Tror dig. Inte.

Pratade med mamma som tittade på foto med sin bror och hans familj. Jag vill oxå titta på foto. Sedan pratade jag med min kusin Alexander som har DS men för en gångs skull sa han inte så mycket. Jag frågade vad han gjorde nu när han hade sommarlov. "Sitter här" svarade han. Fast mamma berättade att han varit på läger hela veckan, så där talade han inte sanning. Eller så förstod han inte min skånska.

I morgon åker Crille till Roskilde, liksom så många andra. Jag hade aldrig orkat. Festivallivet är nog ingenting för mig. Att vara dyngfull (vilket man nog måste vara för att stå ut) dygnet runt, frysa och svettas om vartannat beroende på vädret, bli genomblöt om det regnar, träffa skitjobbiga människor och ha dåligt fyllesex i ett skitäckligt tält är ingenting för mig. Jag är nog för gammal.

Eller är det bara fördomar jag har?

Fattar såklart att det finns skitmånga positiva saker med det oxå. Ville bara få fram det negativa som en förklaring till varför jag inte hade velat tillbringa 8 dygn på ett lerfält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0