Första dagen på jobbet för denna sommaren

Vi blev förresten streetstylefotograferade igår, Mathilda, Angelina och jag. Undrar om och isåfall när det dyker upp i Kristianstadsbladet.

Idag har jag jobbat från 7:00-16:30. Är verkligen helt död! Mest slut i huvudet, för man blir rättså förvirrad i Vannebergas skogar. Fast det var lätt att köra högerstyrd bil iallafall. Och killen jag jobbade med var rätt het.

Nu ska jag skriva klart min uppsats och skicka in den. Det är på tiden. Vet inte riktigt vad jag ska ändra dock så bajs på det, men ja, nån liten ändring blir det väl.

Är ashungrig. Får mat om typ 2 timmar. Håller på att dö. Men vi ska äta kasslergratäng och det är en av mina favoriträtter, så jag vill inte förstöra njutningen genom att vara mätt.

Måste kila! HEJ.

Ps. Blev jätte åksjuk och höll på att kasta upp när jag åkte i passagerarsätet och Peter körde postbilen. Det var gas, broms, gas, broms, gas, broms och ja, sådär som det blir när man bara kör några meter mellan varje låda. Så jag fick ta över och köra lugnare. Pjuh.

Pps. Fan vad skumt det är att ta upp uppsatsen igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0