Förlåt

Fick inte träffa mina tjejer idag, därför blev jag ledsen. Kan uppfattas som sur när jag är ledsen. Det är inte meningen. Likadant när jag är trött. Men de senaste 24 timmarna har mycket gått emot mig och jag hade rätt stora nyheter att dela med mig av, men det får jag uppdatera er om nästa gång vi ses, vilket jag hoppas blir snart!

Har iallafall städat till Pesetas och klippt lite i hans päls, han får så lätt tussar! Det står i min hamsterbok att man ska hjälpa guldhamstrar med lång päls att underhålla den genom att borsta med en tandborste eller liknande, men Pesetas gillar inte sån beröring, han blir alldeles stissig, så det känns inte bra. Dessutom sköter han den fint själv, förutom i baken där det ibland blir tussar.

I morgon ska jag till Second Hand och leta kläder till festen, vet inte riktigt hur jag ska visa på ett bra sätt vem jag är (med tanke på att inte så många har koll på människan heller, eller, inte dom vi bjudit iallafall) men en snygg slags möss-keps hoppas jag hitta, för det känns väldigt Hon. Sedan ska jag försöka få undan dom sista lådorna på rummet. Vände upp-och-ner på dom i morse för att hitta mitt ID-kort till Posten, och jag fann det! Längst ner i den understa lådan. Woho!

Nej, nu blir det Project Runway. "What happened to Andrae? Where's Andrae?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0