Flås pust och stånk. Och inte på ett bra sätt.

Jag åt alldeles för mycket fetaost och gurka. Men det är ju så gott!

Har insett att jag måste ut och springa typ varje dag för att orka med jobbet i juli. Då ska jag springa i trappor ungefär hela dagarna. Iallafall några timmar om dagen. Upp och ner, ner och upp. Ofta med tung tung reklam i famnen med. Usch, jag gillar det inte. Jag är en sån som svettas asmycket oxå, det droppar från håret i nacken och jag blir våt på ryggen. Röd i hela ansiktet med. Mycket ogemytligt! Fast mycket har ju att göra med att det alltid är så jädrans hett när jag jobbar.

Nu ska jag snart sova. Eller iallafall lägga mig och läsa. Sömn är nog det bästa jag vet. Sömn och vatten. Det är sant. Och ändå konsumerar jag för lite av båda. Eller inte sömn kanske. Ehhehheheeh...

Laddar min iPod. Imorgon blir det Vapnet i bilen. Wohoo!

Och såklar Sebastien Telliers Divine. Den är SÅ bra!

Där jag står och sorterar post sitter ett klistermärke som säger "Satsa på din brevbärare". Jag tycker inte alls att det låter trevligt. Får massa konstiga syner om män som lägger en sats på mig när jag lägger posten i lådan. Riktigt illamående blir jag. Det har förstört hela min dag, efter det att jag upptäckte det i morse. Vaddå satsa på din brevbärare?! Kan det inte stå "Lita på din brevbärare" eller något annat trevligt? Ska nog göra en kupp och ta bort det. Höhö.

Vann ett par röda shutter shades på Tradera! YEEAAY! Hoppas dom kommer innan fredag så jag kan vara jättecool då :)

Kommentarer
Postat av: mulin

Haha, åh, du är så bra. Älskar din blogg.

2008-06-16 @ 23:43:39
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0