Filmkväll

Åh, jag har precis tittat på The Notebook. Sådan kärlek skulle jag ge vad som helst för att få uppleva. Jag skrattar och gråter om vartannat, blir varm i kroppen och glömmer bort allt runt omkring. Vad fin den är!

Har fått tre ja-tackningar till vår fest. Hittills är jag glad. Och det påminner mig om att jag ska leta efter kepsmössan! Det ska jag göra nu, om det är möjligt. Gissar att den är undanstuvad i vår gamla bastu som inte längre är användbar annat än som förråd. Där är den säkert. Ifall vi nu inte slängde den när vi rensade. Ååhh.

Blir nog en till film sen. Pingvinresan kanske. På franska. Fint.

 

Kommentarer
Postat av: plän

åh vilka har tackat ja??? my har tackat ja till mig ochdet verkar som jenna oxå.. men man vet jualdrig med henne. amtaratt marcell oxå kommer.

2008-06-16 @ 11:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0