film

bilderna i headern är från rockfoto.nu och håkans siestaspelning. så snygg var han. nästa gång nån frågar mig hur killar jag gillar ser ut ska jag säga som håkan hellström. gärna med glasögon oxå. sen gillar jag stora näsor av någon anledning.

nu har jag sett ringaren, och svärdet i stenens intro rullar. älskar disneys gamla klassiker från barndomen.

hittade dessutom bandet med håkans lundspelning 06, det bästa jag varit med om någonsin i mitt liv. någonting av det iallafall. alldeles fullkomligt perfekt.

nu behöver jag tips. hur rengör man datorskärmen bäst? min är rätt fläckig av vin och sånt. jag vet, äckligt! men det händer.

hatar fortfarande bilddagboken. och tåg, för izza fick inte plats på sitt idag och kommer inte hem. bajs bajs bajs. hoppas hon ringer mig snart iallafall så jag kan uppdatera henne om vad hon missade igår. en hel del.

nej, min uppmärksamhet måste till filmen nu. puss.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Det finns ju nåt som heter stora näsor stor...

Fast det har jag hört om händer och fötter också. Undra vilket det är som stämmer?

2008-06-01 @ 23:00:33
URL: http://khori.blogg.se/
Postat av: mulin

Jag brukar göra rent skärmen med sånt medel man kan göra rent typ tv-skärmar och speglar med. Typ fönsterputs. Vet inte om det funkar....! Eller jo, det funkar. Men vet inte om det är bra liksom, för skärmens skull (:

2008-06-01 @ 23:20:23
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0