En dålig sida av mig själv

En mycket dålig egenskap jag har är att när jag plockar fram något lägger jag aldrig undan det igen - jag lägger det bara på första bästa tomma yta. Eller i första bästa hög med andra saker.

Mitt rum ser helt katastrofalt ut. Och Emilie ska sova här efter festen imorgon. Om vi är kapabla till att ta oss hit det vill säga. Heh. Jag måste alltså städa. Egentligen är det mest smågrejor som ska undan, men det är ju sådant som är jobbigt! Men bara det att jag har haft med mig skivor på jobbet att spela i bilen, dom ligger nu, utan fodral, lite var som helst. Bra Petra, bra.

Fast jag har iallafall plockat fram 19 skivor att ha med mig imorgon. Nitton. Vi lär inte ha tråkigt.

Nu ska jag ladda min kamera - mucho viktigo - och tömma mobilen som är full med bilder! Har inte tömt den sedan långt innan jag köpte min nya digitalkamera så där kan ju finnas en del kul.

Och sedan ska jag dansa runt i mina shades till Divine. Besatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0