Döden död

Jag dööööör!

Fan vilken jobbig dag det var på jobbet idag. Dubbel reklam och hetta blandat med regn. Går ju aldrig att få lagom temperatur i den där bilen. Var jätteseg idag och kom inte tillbaka förrän klockan tre, 5½ timmar efter utkörning. AH.

Dessutom luktar mina strumpor, eller fötter kanske man ska säga, fotsvett, och jag sitter med näsan nära dom. Ååhhhh vad jobbigt.

Och hungrig är jag! Vill ha en fet pizza. Eller greksallad.

Nu ringde Plän för lite planerande. Är avundsjuk på henne, hon har varit på Rhodos sedan förra söndan och därmed sluppit allt regn. Hon är säkert brun som en bajskorv. Jag ska nog gå och sola ikväll eller imorron.

GE MIG MAAAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0