BRRRRUUUÖÖÖÖÖÖOOOOLLLL!! /min mage

HUNGRIG! FORTFARANDE!

Och det enda som bjuds på är rester, ni vet typ stekt potatis och nån korvbit och sådär. ÖÖÖÖhhhhh. Ska iväg och köpa greksalladsingredienser sen, när jag orkar röra mig. Men vill ha lite mat i mig först, även om jag inte gillar den. Ringde mamma klockan fem och frågade när och vad vi skulle äta. "Jag är på väg hem nu så det är snart" och blabla. Nu var det ett tag sen hon kom hem men ändå är ingen mat på gång. UÄH, vad hemsk jag låter egentligen. Som en gammal gubbe som vill ha maten serverad efter jobbet.

Men. Jag är ju hungrig! Och trött.

Mamma, sluta öppna din post och ställ dig vid spisen istället!

Undrar hur många som tar illa vid sig av det här inlägget?

Kommentarer
Postat av: mulin

Hahahhaa, sluta öppna din post och ställ dig vid spisen i stället. Haha!

2008-06-16 @ 19:35:49
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0