Bored

Jag har jätte tråkigt! Jag vet inte vad jag ska göra. Håller på att ladda ner So you think you can dance - är jätte efter! Av diverse anledningar har jag inte följt det på några veckor, men känner lite abstinens nu.

Men BitLord säger att det tar 7 timmar innan första avsnittet (som jag ska se alltså) är klart. Buhuu!

Vad ska man göra istället? Jag vägrar gå och lägga mig. Fast jag hade lätt kunnat sova. Städa orkar jag inte, och jag är inte speciellt sugen på att se en film (!!!). Kanske borde jag spela något av dom tusen tv-spelen jag lånat av Henrik till mitt (eller egentligen hans) Ps2? Men jag är inte sugen på det heller. Ööööhhh.

Vad kan man göra? Bli full?

Ska nog låta mitt hår växa ut förresten. Vad säger ni om det?


Kommentarer
Postat av: mulin

Du är jättefin i kort hår men också jättefin på bilden. Vad trivs du bäst i?

2008-06-27 @ 21:35:13
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: plän

ja låt d växa!! :D mest fint ju!

2008-06-28 @ 11:04:49
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0