BLÖÖÖ!

hatar bilddagboken. funkar ju inte. är så jävla seg. orkar inte. och nu är jag för trött för att orka lägga upp bilder här med. har så jävla ont i mina ben med. vänstra mest, har störst sår där. det är sånna där pissiga brännsår, skinnet har lixom skrapats loss, så svider det 24seven. har vaknat vid varje rörelse inatt och typ bölat. ser inte så farligt ut men är desto värre.

vill att izza ska komma hem nu så vi kan umgås. om hon vill umgås alltså. jag vill. orkar inte bara sitta här. vill prata med henne. hon är bra att prata med. lika knäpp som jag.

JÄVLA bilddagbok säger jag bara. typ hälften av vad jag lagt in finns där. varfan är det andra då? som jag lagt in och som det står att jag lagt in. eller laddat upp eller vad fan det heter. åt helvete med skiten!

är smått irriterad. ska titta på ringaren i notre dame bara för det.

fan. måste fråga emil vad alla filmer han tipsade om hette. gillar när folk tipsar om filmer. ni kan väl tipsa, allihopa?

Kommentarer
Postat av: Emma

jag är me SJUKT irriterad på bilddagboken. jag skickade ett mejl till dom innan och förklarade hur jävla jobbigt det är!

2008-06-01 @ 19:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0