Bla bla bla bla, du fattar ingenting

Har hittat allt utom en mösskeps till min outfit på fredag. Hoppas vi har kvar en som jag vet vi haft innan, i vår utklädningslåda. Ska rota lite i den, var den nu är, och hålla tummarna.

Henrik och jag ska till IKEA imorron och shoppa till honom och hans nya place. Kommer bli tomt utan honom när han flyttar, gissar att jag kommer ringa honom varje gång jag har tråkigt, vilket är ofta. "Jag har ett så tråkigt liv!" sa jag till honom idag. "För att du inte har några vänner?" sa han då. Vänner har jag ju, underbara sådana, men inga sånna som man kan ringa o träffa, bara sådär, allt kräver planering och jag tycker det suger.

Ingen som vill till Way out West och ingen som ens vill på bio ikväll. Roligt.

Tror iallafall jag vet vad jag vill göra med mitt liv, iallafall i några år framöver. We'll see, we'll see.

Kommentarer
Postat av: mulin

Jag har inte heller någon spontan bekantskap. Ibland vore det skönt med någon som man bara ringer eller går hem till.

2008-06-14 @ 16:05:44
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0