Bilproblem

Hahahahaha. Jag skulle köra och handla innan och endast vår manuellt växlade bil är hemma eftersom mamma har den andra i Gimo. Och för en tjej som kört automatare flera timmar om dagen i nästan tre veckor är det där inte så lätt. Jag hade till och med glömt att man måste trycka ner kopplingen när man ska stanna. Herregud alltså. Jag fattade knappt någonting. Men på hemvägen gick det rätt bra.

Köpte "1001 filmer du måste se innan du dör" för 99 spänn.

Kom ju på att Henrik var skyldig mig 400 kr så jag överlever ett tag till.

Nu ska jag bränna en skiva med dansbilder (som jag skulle gjort förra helgen) och skriva några rader om mig själv som dansare och tränare. Detta till Showdansgruppens blivande hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0