Avklarat!

Fick iallafall Godkänt på uppsatsen så nu är hela B-kursen avslutad! Finito! Färdigpluggat för ett bra tag nu. Förutom kanske kvällskurser i franska och spanska. Japp, är inne på språkspåret igen. Har alltid haft lätt för det och fascinerats av olika språk. Så man vet aldrig :) Kunde ju ändå en del spanska när jag var mindre eftersom vi hade hus där och va där hela somrarna. Those where the days. Nio år sedan sist, som Henrik påminde mig om igår när vi tittade på foto. Jäklar vilken lång och smal unge jag var! Kunde blivit modell. Och så har jag slutat såhär... Wöööööh får mig att bli lite arg.

Nu ska jag mäta och planera, fixa och dona. I rummet alltså. Byyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0