Att sova bort halva livet

Trots att pappa lägger golv på ovanvåningen och bankar och sågar har jag kunnat ta en tupplur. Det var välbehövligt. Igår gick jag och la mig HALV ÅTTA, och jag känner att det var lite överdrivet. Bättre att sova en stund nu då, eftersom jag ändå slutade tidigt. Så nu är jag pigg och redo för Izza att ta mig till Mackedonkan i den silvriga Volvon.

Alltså fy helvete vad det bankar! Hur kunde jag sova i detta oväsen?

Eftersom jag klarat av att skriva godkänt på en tenta efter fyra timmars sömn behöver jag inte sova tio timmar per natt. Åtta räcker fint, men inte färre! Hihi. Fast jag kommer nog börja tidigare lite framöver och hjälpa till och blocka på morgonen. Ingenting jag ser fram emot. Men cash är cash. Hade 2½ timmes övertid igår med den tunga reklamen. Ibland är det bra att vara timanställd.

Måste ringa Lotta och boka massage! Herregudarna vad ont jag har i nacken! Nog för att det blir så dragit i bilen + att jag nyss sovit på soffan, alldeles ihopkurad och fel. Inte bra inte bra.

Ikväll ska jag titta på Beetlejuice. Ännu en fantastiskt bra film av Tim Burton. Tips tips.

Nej Izza, kom nuuu, så åker vi och blir feta! (-re)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0