Allsång

Åh NEJ, Christer Sjögren på Allsång på Skansen. Det är skandal. Bort med äcklet och hans påfåglar. Det värsta är att man nästan kan texten oxå. "Iiii loooove Euuuurooooope" Bajsa ner dig Crille.

McDonalds borde döden dö. Varför är det så gott och oemotståndligt? Vafan. Varför har jag så dålig smak? Älskar deras sunkiga pommes och små cheesburgare. Inte bra.

Kan inte Håkis komma snart dååååå!

Sen ska jag ringa min mamma och säga gonatt. Pussipuss mami, I love YOU.

Hade jag fått välja allsångslåt hade jag valt Rönnerdal. Det är minnen det. T4 och David i pyjamas. Eller kanske Fritjof Andersson och allt vad dom heter. Carmensita. Jaja, ni T4-barn vet.

Imorgon blir det bio!

Min ekonomi förresten, hahaha, den är rätt rolig. Herregud alltså.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Du verkar vara på jättebra humör! Det är ohyggligt rolig att läsa när du skriver nu, det glittrar lite extra om orden. Hemskt kul, jag skratta och suckar såhär du vet: <mitt hånskratt> MW-A-HA! <reklamsucken> T-sss eller <reklamfnisset> f-f-f. Vi ses på torsdag! Puss & Kram

2008-06-24 @ 21:16:00
Postat av: mulin

Jag tyckte att alla artister förutom Håkan och Miss Li sög. Så långtråkiga.



Varför är din ekonomi rolig? Jag blev skitnyfiken! Tell me.

2008-06-25 @ 00:26:12
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: plän

Vår Cabare!! :D det var jätteroligt :D Om jag inte minns fel så hade david en krans i huvet också! :D hehe

2008-06-25 @ 08:49:31
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0